The Addicted ♥ - Song Title: This Instant Song Artist/Band: Sophia...
Do you have a question?
or something to say?


Song Title: This Instant
Song Artist/Band: Sophia Fresh

Lyrics:

Clap your hands to the beat this instant, this instant, this this instant (X4)
(One!, Two!, Tres!, Cuatro!)

Hey lil, hey lil mama (hey lil mama)
Tell me why you sittin down (down)
Get up and pick up the pieces (pieces)
Come and move your shit around (around)
You look hot, hot (hot)
Come and get cool (cool)
You aint even got to know these steps
Imma show you what to do

Fire (fire), burnin (burnin), caliente (caliente)
And if you wanna stop, making it hot
Then imma rock with you anyway (anyway)
Anyway (anyway)
Scorchin (scorchin), smokin (smokin), picanté (picanté)
Gimme that juice (juice)
Get a lil loose (loose)
Gon’ do what the song say

This is the part that you dance to and shake your funky stuff (Heeeey!)
If you’re doing the same ole’ two step, then that just aint enough. (Here we go!)

clap your hands to the beat this instant, this instant, this this instant (X4)

Hey lil, hey lil partner (hey lil partner)
What it is wit ya (wit ya)
I’m open for bidness (bidness)
I wanna do a lil biz wit ya (wit ya)
You look tight, right (right)
What it dooooooo (ooooo)
Get up and pick up the pieces
Stop actin so cooool

Fire (fire), burnin (burnin), caliente (caliente)
And if you wanna stop, making it hot
Then imma rock with you anyway (anyway)
Anyway (anyway)
Scorchin (scorchin), smokin (smokin), picanté (picanté)
Gimme that juice (juice)
Get a lil loose (loose)
Gon’ do what the song say

This is the part that you dance to and shake your funky stuff (Heeeey!)
If you’re doing the same ole’ two step, then that just aint enough. (Here we go!)

clap your hands to the beat this instant, this instant, this this instant (X4)
(Yeah!, Hizzle!, Nappy Boy!, You see me lie!)

Clap your hands to the beat, understand me (understand me)
Shawty why you not dancing (dancing)
'Cuz this is the part of the song where you get that feeling
Shake it, make it bounce!

I might even just wiggle just a little (little)
http://www.elyricsworld.com/this_instant_lyrics_sophia_fresh.html
Turn around, drop it down
Up (up), jiggle (jiggle)
Put it in the spice, make ‘em giggle (hehehe)
Say dime, put the needle on the nickel

Yeah, lemme put the credit card on it (card on it)
Shawty rockin’ very hard on it (very hard on it)
And if she do it long enough, imma let her get that feeling
Shake it, make it bounce!

Gimme that gum, Bubble Yum, like it’s Juicy
And until I dress down, they choose me
So clap your hands, lights on, lights off
I think we need to bring- Now to commerical!

Don’t waste your time
Fighting lies
It’s your night
Turn me up, higher, higher
Cuz’ imma ‘bout to set this club

On fire! (fire!), burnin (burnin), caliente (caliente)
And if you wanna stop, making it hot
Then imma rock with you anyway (anyway)
Anyway (anyway)
Scorchin (scorchin), smokin (smokin), picanté (picanté)
Gimme that juice (juice)
Get a lil loose (loose)
Gon’ do what the song say

This is the part that you dance to and shake your funky stuff (Heeeey!)
If you’re doing the same ole’ two step, then that just aint enough. (Here we go!)

clap your hands to the beat this instant, this instant, this this instant (X4)

Download MP3

Posted 3 years ago & Filed under music, 0 plays


Addictionis a dependence on a behavior or sub-stance that a person is powerless to stop. The term has been partially replaced by the word dependence for substance abuse. Addiction has been extended, however, to include mood-altering behaviors or activities. -answer.com


Fast Facts:

  • Name: Czarina Ysabelle Magallianes
    N-Names: Zari, Sabel
    Birthday: July 15
    Age : 20 something
    Nationality: Filipino
    Location: in his heart♥
    Status: In a very happy relationship
    Weight: 50 kg
    Height: 5'4

  • About:

    Hello, I am Zari and I am addicted to everything that makes my life irresistable. . Don't worry I am not a drug lord or sniffin rugby bigtime . Every post here that I make means alot and relevant to me. . It might be relevant to you too. . If you can relate to any of my post . . then you are very welcome to reblog and confess! :P

    Enjoy life and be careful to your addictions.

    Proudly Pinoy!

    Disclaimer:

  • Images and contents posted here without my permalink (iamaddictedto.tumblr.com) are not mine. Stock pictures used here are given a proper credit. If you find it disrespectful, please let me know immediately and advance apology to the real owner.

  • Credits:

  • Some Images Used for the BLOG originated from
    Photobucket
    Glitter Graphics


    Blog Theme
    Cargo Theme by jarredbishop
    Edited and Organized by the Author
  • Following:

    Chat with me! LIVE

    Waste your time with me. . .

    Ask me for an advice, questions, thoughts, or more likely be friends with me